Ayseayse5664 Kızlar gördüğüm her beşik standar neredeyse 60 a 120 ölçülerinde yada 5 veya 10 santim artıyor en fazla bu beşiği bebekler kaç yaşına kadar kullanıyor?
Tugrasmom Ayseayse5664 Kardeşim 5 yaşında ve hala park beşiğinde yatıyor ölçüsüde 60a 120 ama son zamanları artık bundan sonra yatamaz maksimum 4veya 5 yaş bence..
Simay1905 Ben de cıvıl dan verdim sipariş hem beşik hem yatak ortapedik 60* 120 4 yasa kadar kullanım sağlar .fiyatlari da çok uygundu. yorumlara dayanarak aldım bilginize