Kızlar selam 32+2 deyim doktorum 24 saatlik idrar tahlil yaptirdi annemde preklemsi geçmişi var diye tedbir amaçlı genetik olabilir belki diye . Genellikle benimde tansiyonum 12 8 11/7 sonuç ne kadarda çıkıyor . Değer ne olmalı bilen var mı eğer protein kaçağı varsa ne yapılıyor