benimmdunyamm Benim saçımda beyaz hiç yoktu yani belki 1 2 tane vardır ama gün geçtikce saçımda beyazlar çıkıyor tek bende mi böyle 🥺
Kubra1853 benimmdunyamm şimdiden saclarına aklar düşürdü 😂kız bebiş Ablamdada olmuştu diyordu büyüse neler yapar bna sanırım bazı insanlarda oluyor dogumdan sonra ablam boyatı
miniktirtilim benimmdunyamm ilk gebeligimde oldu. 2 yildir hic yeni beyazim yoktu. Simdi hamileyim yine beyazlarim artti :)
benimmdunyamm Kubra1853 hahaha sanırım öyle 🤣🤣 bende bir dogim yapsam boyatacam saçım çingene rengi gibi oldu 🤣
benimmdunyamm Matmazelss bende anlamadım ki benim saçım da hiç yoktu yani birde önlerde çıkıyor hep 🤣yaşım daha 23 kızım saçıma aklar düşürdü 🤣
benimmdunyamm Askiletotomsu yok ha boyatmam çünkü ben çok açık sarı yaptırıyorum öyle yaptıracam doğumdan sonra anca