Devlet te eşe izin yok. Sadece 1 kişi. Ziyaretçi de yasak. Artı, refakatçinin pcr testi vermesi gerekiyormuş. Hem doğum yapan hem yanında kalan ama sadece doğum yapana yapıyorlar testi refakatçi başka yerde yapsın deniyor oda ayrı bir saçmalık 🤷🏻♀️ kafaya göre gidip ben test yapıcam diyince yapıyorlar mı ki, testi?