Mery94 1 Hafta Olcak sali günü ama yinede agrilarim var Oturma kalkmada falan 🙁 düzeliriz hemen insallah
Aylin52 Bende burda bekleyeyim 5 gün oldu benimde hem kaburga ağrısı hem dikiş sızıları otururken kalkarken yatarken sıkıntı halaaa
Deletedmom727271 kişiden kişiye değişir ama ben 20 gün sonra tamamen toparlamıştım. bol bol yürüdüm hep.