benmuge Kızlar benim sadece 37de değil, daha önceleri de oluyordu bu akıntı. Böyle afedersiniz vajinanın içi vıcık vıcık şeffaf renksiz veya bazen açık beyaz akıntı oluyor. Kokusu falan yok sulu böyle. Nedir Bilen var mı? Üşüttüğümden mi oluyor acep
Msl22 benmuge Ay bende de var boype tam vicik vicik gibide degil gibive bazen beyaz oluyor dediginiz gibi bende 31.haftaya girecegim sanırım normal bunlar arkadasimda doguracak neredeyse ondada olmus su falan sanmis hatta oyle gorunce normaldir diye düşünüyorum koku kaşıntı vs sari renkli değilse endiseye gerek yoktur gebelik boyunca olurmuş akıntı zaten🤗
Burcudvci46 benmuge Aynen su falan değil ama bilmiyorum sende nedir ama bir hafta önce kontrolümde herşey normaldi
benmuge Burcudvci46 benim hep geliyordu bu zaten 30dan sonra böyle sulu sulu vajinanın içi üşüyünce oluyor olabilir mi
benmuge Msl22 ben sordum doktora su değil suyun normal dedi. Böyle oluyo demek ki. Doğum yaklaşınca akıntı çok oluyormuş ya doğuruyorum sanıyorum bazenleri 🤣