Selen yaman kesinlikle öneriyorum çok tatlı bi doktor çok ilgili ben çok geç keşfettim kendisini keşke hep ona gitseydim diyorum. Necati hocayı çok övüyolardı üç kere gittim sadece birinde ilgiliydi. Mecburen Çarşamba günü tekrar Necati hocaya aldım inşallah bu sefer memnun kalırım