Hazal-karabulut1 esma2197- evet bende 4 yıl önce oğlumu orada çektirmiştim. Size bebeğin her yerinin olduğu bir ultroson kağıdı veriyorlar. 1 metre boyunda nerdeyse. 6 tane renkli fotoğraf veriyorlar. Ve CD veriyorlar ben çok beğenmiştim. Yine hamileyim 19 haftalık olacağım cuma günü orada yaptırmak istiyorum bende.
Fatma7887 Simdi afiyet hastanesini tekrar aradim detayli ultrosonu radyoloji bölümü çekiyormuş bebek hakkinda fazla bilgi alamazsiniz dedi gecen hafta aradigimda hic boype bisey dememisti
Hazal-karabulut1 Fatma7887 eğer gitmek isterseniz bir yer ismi vereyim oraya gidin 400 TL hemde CD veriliyor ultrason kağıdı veriliyor renkli olarak bebeğin 4-5 tane resmî veriliyor ben haftamı bekliyorum oraya gideceğim. Ümraniye son durakta eltim oraya gitmişti çok memnun bende oraya gideceğim afiyet çok pahalanmış
Hazal-karabulut1 Ve doktor atıyorum çocuğun güzel resmini yakalayamıyorsa sana diyor 1 ay sonra yine gel o zaman ücret almıyor bebeğin resmini veriyor sana.
Hazal-karabulut1 Hazal-karabulut1 400 TL bedava bence ben oğlumu 4 yıl önce afiyette 380 TL ye yapmıştım.
Fatma7887 Cok guzel olur tesekkur ederim ama benim çalıştığım özel bir kurum ve mudurumden izin almak çok zor ramazan ayi oldugu halde fazla bir isim olmuyor ama ginede gidiyorum o yuzden bana cumartesi ceken yer lazimm🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Hazal-karabulut1 Husna 0 (216) 521 88 36 numarası bu internetten de araştırın Radistanbul adı Ümraniye son durakta