HavvaNurr38 Arkadaşlar ikiz gebe olup doğum yapanlar özelde mi yaptınız devlette mi doğumunuzu ? İlgi, alaka nasıldı ?
Ikizleer HavvaNurr38 bu yerine bagli olarak degisir. Ben acil bir sekilde universite hastanesinde doguma girmek zorunda kaldim doktorum baskaydi o gun adamin il disinda semineri vardi ve benim dogumum acil oldugu icin arastirma gorevlisi yapmak zorunda kaldi 😂 ama asiri memnundum iyiki diyorum
HavvaNurr38 Ikizleer ikiz gebelikte erken doğum riski olduğu için bebekleri genelde küvöze alıyorlar. Fakültede yada devlet hastanesinde titiz bir şekilde bakılır mı onu düşünüyorum açıkçası genelde devlet hastanelerinde çok önemsemiyorlar birşeyi
Ikizleer HavvaNurr38 benim bulundugum sehirde yenidogan yogun bakimi yoktu. Baska bir sehre gittik. Oranin ozeli iyi degildi. Ben yine universite hastanesinde dogum yapacaktim ama doktorum ozel olacakti. Universite hastanesinin yenidogan yogun bakimi cok iyiydi ilgileri bilgi vermeleri. Cocuklar 2 haftada kendine geldi 😂😂 diyorum ya yerine gore degisir kesinlikle arastirmak lazim oralarda dogum yapanlara sormak lazim. Il adi verip sorsaniz aslinda daha net cevaplar alabilirsiniz
Selgayldz İkiz gebelikte hastanenin özel ya da devlet olması değil de yenidoğan yoğun bakımının tam teşekküllü bir hastane ( 3 basamaklı) olmasına dikkat edin bunu da tam anlamıyla karşılayan ya üniversite hastanesi ya da kadın doğum hastanesi olabilir.