10 gün sonra doğumum var ben sezeryan olmasını istedim çünkü hem böbreğimde stent var böbrek büyümesinden dolayı hem de gebelik kolestazı yaşıyorum. Doktorum bana bıraktı normal veya sezeryan diye. Ben sezeryan istedim çünkü yeterince problem ağrı yaşadım doğumum kolay olsun istedim. Ama çevremde o kadar sezeryanla ilgili olumsuz konuşanlar var ki allak bullak oldum.