Royem62 Bat 1 2 3 Nisan olupta testte pozitifi görenler el kaldırsın 🤗 ilk belirtileriniz nelerdi nasıl anladınız 🌼herşey için hayırlısı❤️
elifffff1601 Royem62 dün öğrendim evdeki test pozitif cıktı kan testi bhcg 40. Belirtilerim sırt ağrısı kasık ağrısı ve yumurta akı gibi akıntm vardı
Annecik03 Royem62 ben bu sabah test yaptim pozitif cikti ikiside, sabah kan verecegim umarim dogrudur testler. Ama sol kasigimdan belime ve sol bacagima sanci inio bunlar gebelik belirtisi olabilir mi
femme elifffff1601 benımde reglime 6 gün var yumurta akı gıbı bı akıntım var her lavoboya gıdışşmde goruyorum gögöslerimde sanki bana mı oyle geliyor anlamadım ama bi dolgunluk var bel agrısı ara ara yasıyorum test yapmalımıyım sızce
CanselY Bat 1 Nisan. Dün gebelik testinde pozitifi gordum. Bugun sabah kan verdim sonucu bekliyoruz. Sirt agrisi, bel agrisi, ve yemek görmek istemiyorum nedense 🤦🏻♀️