Kbraberk Hazal-karabulut1 ben anlamıyorum ama bence hepsı normal gozukuyo dusuk yada yuksek oldugu zaman yeşil yerıne kırmızı oluyo
Mom545441 Hazal-karabulut1 değerler kötü olunca kırmızı oluyor ve değerler normal yazmıyor değer referans dışı yazıyor 🙏🏻
Sblglr Mom545441 detaylı da burun kemıgı sınırda dedı bı sıkıntı olurmı tum degerlerı normal ama bı sıkıntı cıkmadı
Mom545441 Sblglr o kadarını bilmiyorum kuzum inşallah kötü bişey değildir sağlıcakla gelsin inşallah 🙏🏻