Pelin06 Doktorum 10.haftada biraz ağrılarım var kaşıkta diye magnezyum verdi rahim büyügüdü için agrı olur hafifletir magnezyum dedide biraz erken degilmi 20.haftalarda falan kullanmıştım ilk oglumda erken haftalarda kullanAnlar varmı?
Mavidunyamm Pelin06 kasık ağrısı normal yani bebek büyüyor 🥰 keşke magnezyum Vermeseydi çok şiddetli bacak kasık ağrısı olsa neyse ama
Aslan02 Pelin06 ben 11 haftalık gebeyim canım 3 haftadır magnezyum kullanıyorum ama kasık ağrısı icin değil. Çok şiddetli bacak krampları yaşıyorum doktorum onun icin yazdı.
Ereeen Pelin06 ben de 10ncu haftamda başladım 12nci haftamdayım hala devam ediyorum ağrılarıma baya iyi geldi
3oglanannesi Pelin06 bende erken başladım bu sefer 20 ye kadar günde 1 kere 20 den beri 2 ye çıkardım zararı yok faydası var için
Pelin06 Mavidunyamm ağrılarımı baya hafifletti az yürüsem agrım olurdu şimdi olmuyor iyi geldi o yüzden bende kararsız kaldım bıraksammı daha küçük sonuçta o kafamı karıştırıyor organları oluşuyor daha.
Pelin06 Aslan02 evet ağrılar için veriyorlar haftam biraz erken diye kafama takıldıda. En iyisi içmemek biraz daha.20 haftaya kadar idare etmeye çalışayım 🙂
Mavidunyamm Aslan02 şuan bu yazınızı okurken bacağıma kramp giriyor ve halen geçmedi 😂😂😂 ayyy Allah’ım ayağa kalkıp iş yapmak zulüm yaaaa
Pelin06 Ereeen banada çok iyi geldi valla iki adım yürüsem agrım olurdu kasıklarda geçirdi ama aklıma takılıyor organları oluşuyor bir zararı olurmu ki diye.
Pelin06 Ereeen benimde aynısı ya insan korkuyor başka bir doktor ben daha küçükken hiçbir takviye vermiyorum dedi ondan kafam karıştı.
Yesim619 Pelin06 ilk gebeliğim de oglumdayken daha erken başlamıştım kullanmaya şimdi 23 haftalık oldum doktor henüz magnezyum vermedi