Asenaguney Merhaba kızlar size bir şey danışmak istiyorum. Yumurtlama günümden 7 gün geçti adetime 8 gün kaldı acaba test yapmalı mıyım yoksa yarın direk kan mı vermeliyim hangisi daha doğru olur ya da daha beklemeli miyim?
Sibelalagoz0 Asenaguney bence beklemen daha iyi çünkü erken daha ve kesin sonuç vermeyebilir hastalığına 2 gün kala falan yap
Asenaguney Sibelalagoz0 İnsan bekleyemiyor merak ediyor bende onlardanım ama biraz daha beklesem daha iyi olur sanırım🥰
Sibelalagoz0 Asenaguney aynen canım sabırlı ol inşallah güzel sonuç alırsın bende 2 gün kala yaptım sabrede sabrede çok şükür 11 haftaliğım simdi
Asenaguney Drkmls @Unlukacar Cumartesi günü bir kan vereyim diyorum o zaman adetime 4 gün kalmış oluyor
Melekk11 Adet gününü bekle canım yoksa boş yere üzülürsün benim adet gününden 2 gün önce negatif çıktı baya üzüldüm adet günü tekrar yaptım yap bir tekrar dediler bir baktım çift çizgi
Asenaguney Melekk11 Evet canım bende üzülmekten korkuyorum onun hayal kırıklığı bir başka oluyor rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın bekliyeyim en iyisi bende cumartesi kan vereyim diyordum
Unlukacar Asenaguney olur canım kan en garantisi ama bence normal test yap eğer pozitif görürsen kan verirsin