Gulsahh
Sadece dedikleri o olsa hala atlatamıyorum bana dediklerini ban bağırıyolar ben ağlıyorum bebeğimin kalbi 80 düşünüyor 200 çıkıyor ben ağladıkça 1,2 tane dr vardı çok iyidi biri gelip saçımı okşadı hatta ama malesef eğitim araştırma olunca bi kişi bakmıyo sürekli değişiyo drlar bu bi hastalık ama kimse saygı duymuyor malesef ve o anki çatesizlikle bişey yapamıyosunuz