Kızlar ben 18+3 oldum daha da bebeğimin cinsiyeti net bir şekilde belli değil. 14+5 te doktora gittim cinsiyetini göstermedi doktorum da böyle zor göründüğünde acaba kız mı diyoruz. Neyse dün tekrar gittim kesin belli olur diye doktorum tekrar baktı baktı yine göremedi terstir arkasını dönmüş zor gösterdiğinde genelde kız olur dedi ama kesin bi sonuç vermiyorum dedi. Bu şekilde yaşayan var mı