Gamzestetik Kızlarr merhaba 32. Haftadayım. Bebiş bazen tekme gibi ama çok ritmik bi şekilde tekmeden çok daha hafif atıyor acaba bu hıckırığı mı tekmesi mi? Etrafıma soruyorum kalp atışı diyor ama böyle hissetmem imkansız kalp atışını. Sizde de oluyor mu böyle? bide bebişim oturur pozisyonda duruyor yani ters :( bu atış da göbeğimin aşağı kısmında oluyor acaba dizini falan mı vuruyor
Lamia Gamzestetik kesinlikle hıçkırıyor ben 33+2 oldum her zaman hissediyorum hıçkırdığını biraz da zayıf olduğum için çok net anlaşılıyor doktorumda sordum oda onayladı beni
sibelisss Gamzestetik hıçkırık o canım ritmik bi şekilde oluyorsa 🤗 bebekler anne karnında çok hıçkırıyor 25+4 şuan her yemektn sonra hıçkırıyor paşam 😍❣️
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Gamzestetik hickirikkk💙💙 hergun hickiriyor 32. Haftadayim. 30 dan sonra hissetmeye basladim. Ritmik sekilde kalp atisi gibi hissediliyor ama hickirik o😍
SemaOnur Gamzestetik Benim hep sol tarafimda kasigimda tik tik atardi bende ilk bas ne bu demistim ama baktim uzun suruyor ve minik minik atiyordu karnim hıçkırıyordu bebek😊 Bebegim dogdu anne karnindaki gibi hickirir hala 😊
Loyam sibelisss 25+1 haftalığım bu hıçkırık tam olarak nasıl oluyor canım? Ben anlamıyorum valla ya da bebegim hıçkırmıyor😁
Gamzestetik sibelisss yaa 🙈 yemekten önce mi sonra mı hiç dikkat etmedim bidahakine bakıcam ne zaman oluyor :) çok oluyor ama bende
Gamzestetik Loyam ritmik bi şekilde içerden hissediliyor tekmeden daha hafif . Bazen uzun suruyor bazen üç beş kere oluyor geçiyor :)
sibelisss Loyam ritmik hep aynı yerde pıt pıt bişet atıyor sanki 1 dk filan sürüyor ama ara ara hep oluyor bu hani tekme filan olsa o yana Bu yana çat çut anlıosn da 😬
Gamzestetik Derya341986 tekmeden çok daha hafif oluyor ama elinizi koydugunuzda hissediyorsanız tekmedir . Bu hıckırıgı elimde hissetmiyorum çünkü
Maviii Gamzestetik daha içten geliyor değil mi az önce elimi koydum hissetmedim ama pıt pıt şeklinde 🌸🌸🌸🌸😊
sibelisss hilaldmr aslında belli olmuyo nereye döndüyse orda ama genelde aşağı da oluyor bazen aralıklarla hıckırıyo pıtpıt 😍👶🏻🤗
Deda Gamzestetik Bende 32 haftadayım günde 2 veya 3 kere hıçkırıyo biz nasıl hıçkırıyosak vücudumuz nasıl hareket ediyosa oda öyle hıçkırıyo anlaşılıyo zaten😊 Hıçkırır tutunca rahatsız oluyo galiba sürekli hareket ediyo bi 3’dakika falan sürüyo😊
ElifGuven Gamzestetik o tekme değil hıçkırık 😂😂😂ben bile bıkıyorum artık yeter diye sanki dünyayı yemiş 35 haftalığımı hıçkırıyor günde 6 kere yakalıyorum yani 😂😂😂
Haticemustafa Gamzestetik hıçkırık o cnm tekmelerini biliyorsundur daha sert atarlar oyle ritmik olunca hıçkırık oluyor 1 2 dakika bazen faha uzun suruyor kesiliyor 🤗