Brglyksk_ oznur-41 gidebilirsin canım özel hastaneler tedavi uyguluyor ama devlet 1 sene sonra uyguluyor tedaviyi
Brglyksk_ oznur-41 ve adetliyken 3 günü gitmen daha iyi olur yumurtalıklar rahim daha net gözüküyor ben gitmiştim
mirage333 oznur-41 bebek düşündüğünüz an gidip muayene olmadıniz mi hic? Görünürde herhangi bir sorun varmi diye? Tedaviye baslanmaz ama en azindan normal muayenede falan gorunebilcek problemlere bakarlar. Kan degerlerinize bakarlar.
oznur-41 mirage333 hayır gitmedim bebek yeni düşünmeye başladığım için yeni gidicem kontrol amaçlı bir sorunum yok ama hormonlarıma falan bakılsın istiyorum