dentin Merhaba kilerde sakladığım ağzını hiç açmadığım piribçler bile kurtlanmış, internette araltırdım çok bir şey bulamadım.. Güneşe koy geniş tepside dediler… kullanmasam mı?
Deletedmom73711 dentin Hayatta kullanmazdım, hatta evdeki değil üşenmez gider ta 2 sokak ötedeki çöpe atardım öyle irrite olurum.🙄😂
68Tazeanne Ayy ne kadar bol kepçesiniz ya annelerinize sorun atar mıydı diye . Bizim de bulgurda pirinçte kurt olunca tepsiye dökeriz balkona koyarız kurt varsa tepsiden çıkar gider. Yine de içiniz rahat etsin diye biraz vaktinizi ayırıp içini de didikleyin . Hiçbir şey olmaz .
dentin 68Tazeanne bizde daha uyguna geliyor diye 10 kilogramlık olanlardan almıştık çöpe giderse çok üzülürüm ama yeni evliyim napacağımı bilmiyorum
Malikadir Geniş tepside güneş altina koy. Sonra ayikla vaktin varsa daha sonra kullanınca tuzlu su da beklet ter temiz olur ne olacak sanki yazık günah para veriyorsunuz 😑
Kediannesiiii96 dentin sen böyle yazınca annemin kiler odasını pirinnc yüzünden duvarlara kadar kurtlandirdigi geldi aklıma 😂😂😂 odaya bı girdim duvarlar perdeler yataklar herşey boceklenmis artık mahvolmustuk temizlicez diye at sen onu at 😂
2kedi2bebek dentin sağlığa zararlı değil diye biliyorum ama içim kaldırmıyor benim güvercinler var parkta götürüp oraya serpiyoruz. olmaması için pirinçli büyük kavanozlarda muhafaza ediyorum kavanozun altına deniz tuzu/kaya tuzu koyuyorum
hunilimom dentin benim de basıma geldi 3 kilo pirinç kurtlanmış annem tepsiye koy güneşe balkona felan dedi yaptım evet kurtlar gidiyor ama 2-3 gün bekledi kurtlar hala duruyordu bende attım napayim çok üzüldüm simdi herseyini dolapta saklıyorum yazın benim ev de hersey kurtlanıyor ağzı açık olsun olmasın