Ozkandenz bebeğimin başı 3 hafta önden gidiyordu hep, 35. Haftada kanala girdi yani kanala girdiği zaman 38 haftalıktı kafası, sonra da kanala girdiği için doktorum net ölçemiyor olabilirim demişti, hep 38 haftalık çıkıyordu. 38+3te doğum yaptım bebeğimin kafası minik :) 38 hafta ile uyumlu. Kanala girdikten sonra büyümr olmamış,Bende kafama çok taktım ama normal doğum yaptımm