Naciyeylmz ilk 6 ay bir yıl arasında odayı gereksiz bulduk, öleee yatıoz karı koca:) bi halt yapmıoz:)) kime sorsam oda bomboş daha hiç yatmadı dio nası yatsın kucak bebeği daha :) yapanların ellerine sağlık ama biz çocuk tek başına uyuyana kadar böleyiz:) hemde sevdiği şeyleri renkleri anlayınca bişiler yapmak daha hoş gibi ..