Melkk Kızlar sabah uyandıgımda cok şiddetli bir kasık ağrım vardı ve yaklasık 3-4 saat oldu hala hafıf bı sekılde devam edıyor aksam bı doktora gidicem ama normalmı acaba merak ettım regl agrısına benzeyen bı ağrı arada kramp seklınde gelıyor