Cemile3535 Hanımlar 32 haftalık hamileyim Allah nasip ederse sezaryen olacağım. Doktorum 6 Mayıs cuma gününe gün verdi ve bebeğim 37+5 günlük oluyor o gün. Eve gelip hesaplayınca bana biraz erken gibi geldi sanki sizce normal mi ilk doğumum o yüzden pek bir bilgim yok.
iremss Cemile3535 yani ilk gebelikte daha geç tarihte verilebilir içinize sinmediyse tekrar sorun doktora
Yaprakdokumuseverrr Cemile3535 Doktor randevuyu kendine göre veriyor kimsenin bizi düşündüğü yok 😂 benim suyum geldi normal doğumdu son anda acil sezaryene alındım demekki son dakikada da olabilir ama erkenden alıyolar
Muno22 Cemile3535 aymı durum bendede oldu 37+4 verıldı bıdaha gıttıgımde soyledım 38 haftam tamamlanmamıs oluyo verdıgınız tarıhte bu kadar oluyo dıye AA erken degıstırelım dedı 38+4 de aldık sezeryanda 38 zu doldurmalı muhakkak bence içerde bir gunde tamamladıgı gelışimini dışarda 15 gunde tamamlayamıyo doktorunuzlq konusup degıstırın derım
Deletedmom727271 sezaryen tarihleri 37 38 haftaları verilir zaten. bazen 39 başı olursa olur. olası bir açılma sancı olur diye geç yapmıyorlar. 37+5 ideal aslında sezaryen için 38 haftalık oluyorsunuz zaten ama içiniz sinmediyse 38 de olsun diyin 😊
3oglanannesi Cemile3535 37 den sonra alıyorlar sezeryan da niye erken olsun ki beklemek istiyorsanız söyleyin ama en geç 38+3 te alır 39 u gördürmüyorlar çünkü
3cocukannesii Ben de 32 +5 haftalığım ben de sezeryan olacağım, Dr sordum kaçıncı haftalarda alınır diye 38 den önce almayız 39 da geçirmeyiz dedi. Şahsen bende 38 +4 fln olsun istiyorum. Cuma muaynem var bakalım Dr tarih belirleyecek mi
Sibel_l3 3cocukannesii bende 32+5im haftaya bugün randevum acaba banada bişey der mi doğumla ilgili merak ediyorum,