Selam tatlı annişler. Son aylardayım ama akıntı bazen oldukca yoğun oluyor. Çok afedersiniz hafif kokuda oluyor bazen. Hafif kıvamlı gibi. Aslında idrar tahlilinde enfeksiyonda çıkmadı. Ama benzer durumu yaşayanlar var mıdır. İleri haftalardada olağan bir durum mudur bu hormonlar mı yapıyor acaba? 🌸