Kızlar herkese merhaba
37+4.haftadayım. Bebeğim henüz kanala girmemiş ama düz bir pozisyonda, doktorum 30.haftadan beri dilinde sürekli sezeryan lafı, bugün de artık net bir şekilde sadece ve sadece kanala girmediği için %90 sezeryan görüyorum diye söyledi. Ama kime sorsam daha bunun icin çok erken olduğunu,40 haftamı doldurmam gerektiğini söylediler. Ben de araştırdığımda hep aynı sonuca vardım. Bana normal doğumu destekleyen, sürecimin sabırla bitmesini bekleyen bir doktor önerebilir misiniz ? Benim için gerçekten çok önemli…