zeynonunannesiiii Kızlar normalde akıntılarım olurdu ama şu sıralar sarımtrak akıntı çoğaldı böyle şeyleri sık sık yaşayanlar neler yapıyorsunuz sebebini bilen var mı
ftmkucuk zeynonunannesiiii kaç haftalıksınız. Akıntı çok oluyor. Hafif kokuda var mı sizde. Enfeksiyon varsa ondan kaynaklı da olma durumu var isterseniz doktorunuzla bir görüşün
Yagmurrr_ zeynonunannesiiii bende oluyor bazen doktorum test yaptı bi enfeksiyon cikmadi normalmiş hormonlardan mis oyle dedi ama ayakları sıcak tutup usutmemek lazim ondanda olabilir
zeynonunannesiiii ftmkucuk her zaman olmasada koku olduğu oluyor doktor azda olsa enfeksiyon var dedi ama yanma vs olmadığı için ilaç vermedi
Yagmurrr_ zeynonunannesiiii kadınların ayaklardan ve kalcadan usutunce kötü oluyor bol su iç ben kat kat corap giydiğimi katirliyorum yani üst üste giy bisey olmaz sarimsakli şeyler tüket iltihabı söker