Yigitinannesiyim Poyfudukk 2 günde 2 katı olması gerekiyor diye biliyorum sanki yavaş yükseliyor doktor ne diyor
Poyfudukk Yigitinannesiyim ilk iki değere normal demiş 3. Sonuç dün akşam çıktı doktora yazdık cevap bekliyoruz 🥺
Poyfudukk Yaprakdokumuseverrr doktor ilk iki sonuç güzel üçüncü sonuç benimde hoşuma gitmedi tekrar bir kan ver sonucuna bakalım eğer hâlâ düşük değerde olursa iki seçenek var ya sağlıksız gebelik olduğu için kanamayla atacaksın ya da dış gebelik olacak dedi 😔
Meleknkkk Poyfudukk değer olması gerektiği gibi yükselmemis canım. 27sinden 29una 496larda olması gerekirdi. Tabi yinede hakkında hayırlısı inşallah hersey gönlünce olur