aysun_4816 ben🥺 cok zor yazın kullanmak gercekten cok ben calısırken sürekli ayaktw olduğum icin giyinirdim yazları cok zorluyo gercekten yapısıyo minik minik sivilceler yapıyo ama mecbur ağrıdan geberince giymek zorunda kalıyosum. simdi hamileyim varisim yok ama cok bacak ağrım oluyo kan dolaşımını hızlandırdığı icin sabah uyandığım gibş giyiniyorum aksama kadar dayanıyorum zaten en sağlıklısı öyle. her gün yıkanmalı coraplar elinde sabunla hızlıca yıkayıp asmalısın yoksa kayma yapar.. rahatsızlığı icin verebilceğim bi fikir yok maalesef 🥺