Seymakrkt 22 haftalık hamileyim bebeğimin suyu az dıyor doktor böyle bir durum yasayan oldu mu ne yaparsam su artar acabaa 3 litrede su içiyorum hergun ama tedirgin oldum
cigdem4154 Seymakrkt ya konuyla alakalı bi fikrim yok ama birşey sormak istiyorum sizde bi farklılık oldu mu yoksa doktora gidince mi anladınız suyunun qzaldığını haraketlerde falan farklı birşey hissettiniz mi
Seymakrkt cigdem4154 normalde düzenli gittgim doktorum suyun az demedi her gttgımde su içmene cok dikkat et 3ltden asagı inmesin dyordu 3 gundr cok fazla belim agrıyor ve hareketlerini cok hissetmemeye basladım dun acile gittim ordaki doktor suyu az oldugu icin hareketleri kısıtlanıyor dedi
Eymenebrar Bnm kizimda oyleydi cnm 33 haftada dogum yaptim havuc suyu ic diyolar genelde ben gec kaldm icmekte ama kurtardik kizimi sukur rabbim insallah saglikla kucana almayi nasip etsin
Seymakrkt Eymenebrar inşallah yaa daha cok erken 22 haftalık birden duyunca şok oldum 😒 havuc suyunu denicem bakalım hemen
Eymenebrar durumomsss 33 hafta43 santim 2 kilo 300 grm dgdu cnm kuvezdede kalmadi saglikli dedi doktor 1 gun kaldk ciktik
durumomsss Eymenebrar çok şükür çok sevindim ben de çok korkuyorum erken doğması aylarca küvezde kalması gerekirse diye
Eymenebrar durumomsss Hvu suyunu dene canm arada swv karnini dinlen hic biseyi takma kafana duzelid insallah