Papiiii yok canım Allah’a şükür herşey yolunda sıkıntı yok,her ihtimale karşı coraspin kullanıyorum,tansiyonum hep yüksek oluyordu 13-14 gibi seyrediyordu diğerinde şuan dikkat ediyorum 10-11 tansiyonum.psikolojik olarak acaba bebeğime birşey oldumu korkusu var her an :) 16+3 olduk Allah’ın izniyle. Allah seninde yüzünü güldürsün tez zamanda 🌸❤️