Mimonur Ben bir hafta kullandım adet düzensizliğim için haftam dolmadan adet olmuştum🥲12 gün oldu hâlâ adet olmadım🥰Düşük yaptığımda ki sancılarımı çekiyordum ama bu tohumu içerken asla sancılarım olmadı🤤Sancım olduğu gibi içiyordum kesiliyordu🤤Bakalım bebiş için de işe yarayacak mı😏Yumurtlama gunune kadar icin dediler ama benim oruc borçlarım vardı kazalarımı tuttuğum içinde içemedim