Mrvrl38 Merhaba arkadaşlar 6 haftalık hamileyim hamileler saç kestirebilir mi? Kestirmez diyenlerle karşılaşıyorum size danışmak istedim
kuzeymomss Mrvrl38 hurafe bunlar bir bilimsel açıklaması yok ki kestirdim ☺️32+6 yüz doğuma yakın tekrar kestirmeyi düşünüyorum rahat edeyim diye 😂 Allah’ın verdiği canı bizim saç kestirmemiz etkileyebilir mi sizce
Denizyildizi1 Mrvrl38 Bende daha dün bu tepkiyi aldım saç kesilince bebeğin ömrü mü ne kısalıyormuş tabiki batıl cahilce inanç alakası olduğunu düşünmüyorum kestirebilirsiniz
suscarparimm Mrvrl38 hamilelikte saç kestirmekle bebeğin ömrünü bağdaştıranları zerre anlamıyorum 😂 tabiki kestirilebilir ne sakıncası olabilir ki
nmtock41 Mrvrl38 hamilelikten önce ne sıklıkta saç kestiriyorsanız aynı sıklıkta devam edebilirsiniz bence hamile olduğunuz zaman sık sık saç kestirmek vücut stres hormonunu tetikleyip bebeği de strese sokabiliyor o yüzden saç kestirmek iyi değil gibi şeyler deniliyor
minik22 Hurafe ama küçük sinek mide bulandırıyor işte hani konu bebeğin ömrü olunca direniyorum kestirmemek için doğduktan sonra boyatırken kestiririm 🙈
Niyetim Merhaba diyanetin fetva hattını aradım Nasıl ki tırnak uzadıgında rahatsız edip kesiyorsanız saç sizi rahatsız ediyorsa kesebilirsiniz. Dini olarak bir engel yok. Toplum arasında hurafe ben 5 haftalıkken kestirdim uzundu kurutmak zordu Şimdi o kadar mutluyum ki ben mutlu oldukça bebeğimde mutlu😇😇
BusraAltin Mrvrl38 ben 6. Haftalikken kestirdim. Suan 33. Haftadayim yine kestircem Sac ve bebek arasi bir baglanti bir bag yoktur :)
eslem06_ Mrvrl38 Bende 6 7 haftalık filanken belimde olan saçlarımı boynuma kadar kestim kaynanam hemen niye kestin kime sordun çocuğun dili kesik olur filan Dedi allahtan buraya yazdımda içim rahatladı ne kadar inanmasakta boş boğaz çok etkiliyorlar insanı hamileyiz sonuçta illaki etkileniyoruz takma boşver rabbim ne dilerse o olur
Tugbalsengi Kısa saç perileri geldi mi gitmiyor ki 🤣 19. Haftadayım geçen hafta kendimi kuaföre zor attım dedim ki kes kurtar beni bu eziyetten 🤣🤣🤣 kes gitsin bacım sağlıklı sağlıklı uzasınlar💐
zeymoms Mrvrl38 onlar ana rahmine düştüklerinde alacakları nefes belli Böyle batıl şeylere inanmak daha günah Ben saçımı kestirdim çok rahat ediyorum
mrs-nobody Mrvrl38 bana da kestirme, kestiremezsin dediler gayet de kestirdim.. arastırdım okudum doktorları dinledim internetten, bi tane akla mantığa sığan açıklama yok kestirilmemesi için.. ama ilk 3ay boyatmayı önermiyorlar..
Anne_N Mrvrl38 Nerde yazıyormuş. Annelerin derdi yetiyor bir de bunlarla can sıkıyorlar. Ben 6-7aylık gibi gittim kestirdim. Şimdi 37. Haftamdayım. Aklınıza kötü şeyler getirmeyin. Tırnak kesmekten farkı yok
Vicibici Mrvrl38 bende çok kestirmek istiyorum annem kestirmemi istemiyor. Bence hurafe sonuçta Allah’ın verdiği bir ömür var onu bilemeyiz☺️
Mrvrl38 Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim herkese sağlıklı bebeğine kavusmasini diliyorum Allah’tan ❤️
Zeynepppdyg Mrvrl38 yıllarca güldüm geçtim inananlara ama şuan 21 haftalık hamileyim korkuyorum🥲insanın konu bebeği olunca hurafese olsa risk almk istemiyor sanırım😅şuan beklemedeyim🙈