ilaydasari16_ neden nst bağlandı ki sana o haftada canım?Bence de bi doktora daha görün, belki tek seferlik bişeydir, ama olmaması gerek diye düşünüyorum, rahim kasılması için çok erken, en azından böyle bi sonuç çıkmış madem, bi önlem alınsaymış 🤷🏻♀️