bsnrd Ayazmami elektrikli süt sagm Mak. Benm de üçüncü gn az az gelmeye başladı .emziryorsanz bol bol emzrn cock cektkce geleck.bende sagdm baya öyle geldi
suscarparimm Ayazmami Göğüs pompası ile saatte 1 sağım yapın sık sık emzirin bol su tüketmeye özen gösterin sezeryanda ilk 1 hafta az gelmesi çok normal emzirdikçe sağım yaptıkça çoğalır
Denizyildizi1 Ayazmami Rezene kimyon çayları tüket asla strese giripte sütüm yok işte bebek doymuyor triplerine girme sakin ol bol su iç kayısı erik suyu bunlar sütü arttırıyor
Fatma3434 Ayazmami zaten az gelmesi lazım. Bebeğinin midesi nohut kadar. Telaşa kapılma ve devam et. Sakın Sakın verme. Nohut kadr çıksa yeter. Ağız sütü diyorlar onun icin kıvamlı ve az geliyor.Zaten 1 haftada tam açılacak goguslerin. Sonrası mamasiz ve rahat emzirme. Sabret
ozgese-s 1 ay önce doğum yaptım 5 gün gelmedi sonra duşta masaj yaptım kimyonlu rezene çayı içtim ve sütüm gelmesede bebeğimi emzirdim en son pompayla sağım yaptım kanallarım açıldı süt geldi kesinlikle dene
Dln0692 Ayazmami bebek emdikçe çoğalır devamlı emzirin ilk günlerde öyle oluyor üç gün sonra daha düzgün gelir