Esraustaoglu Kızlar merhaba 36. Haftamdayım geceleri inanılmaz derece de idrara sıkışık bir şekilde her saat başı tuvalete gidiyorum normal mi acaba enfeksiyon dan kaynaklı olabilir mi 🥹
suscarparimm Esraustaoglu Enfeksiyon var mı ? Aslında sık idrara çıkmanız çok normal bebek artık doğum pozisyonu aldığı için baskı yapıyor buda sık lavabo ihtiyacına sebep oluyor
Leylasiva21 Esraustaoglu ben 32+2 haftalık hamileyim bı haftadir öyleyim gittim böbreğim büyümüş ve idrar yolu enfeksiyonu çıktı ilac kullanıyorum şimdi
Esraustaoglu Leylasiva21 geçmiş olsun ❤️🥰 bebek baskı yapıyor dedi doktorum normal olduğunu söyledi 🫣