defneninannesi44 Kızlar 22. Haftada sağ tarafta kalça ağrısı başlamıştı dr magnezyum verdi kullandım geçti halen kullanıyorum hiç bırakmadım ama şuan 31. Haftadayım bu sefer sol da başladı ve geçmiyor canım çok acıyor siz de bu acıyı yaşadınız mı neler yaptınız
Btlkhrmnozz defneninannesi44 bende de çok oluyo özellikle gün içinde çok yorulduysam daha fazla oluyo dinlenince geciyo çok ayakta kalmamak lazım. Maden suyu içiyorum bide.
Ysmndnz defneninannesi44 biraz egzersiz yapmalısın hamile egzersizi belini kalça kaslarını kuvvetlendir 2 3 haftaya güçlenmeye başlar ve gebeligin boyunca bu sıkıntıları yaşamazsın. YouTube”dan scholder bridge egzersizini izle ve her gün uygula günde 5 set 15 er tekrar .
suscarparimm defneninannesi44 İlk hamileliğimde baskıdan dolayı bende yaşıyordum ve şuan tekrar yaşıyorum magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyor. Doktorunuza danışıp magnezyum takviyesi alabilirsiniz rahatlatıyor
ayse-huseyin16 defneninannesi44 benimde başından beri sol kalça da ağrı var bana da doktorum magnezyum önermişti kullanıyordum iyi geliyordu ama artık bana da fayda etmiyor 🥺 36 haftalık olduk sanırım böyle devam edicek doğuma kadar 🤷🏻♀️
defneninannesi44 Btlkhrmnozz maden suyu da içiyorum ama geçmiyor dinlenince de hareket edince de hep var ağrı
Ysmndnz defneninannesi44 vitamin mineral takviyeleri anlık günü kurtaran şeyler . Sizin ve tüm gebelerin yani hepimizin düzenli egzersiz yapması gerekiyor rahat bir gebelik geçirmek adına ve dogumu kolaylaştırması adına. Bir sürü gebe üyem oldu ağrılardan şikayetçi hepsi 6 haftada belli kas kütlesine kavuştuktan sonra bütün sıkıntılarından kurtuldular mutlaka egzersiz yapın ama bilinçli bir şekilde kontrollü ❣️ Geçmiş olsun
defneninannesi44 Ysmndnz düzenli yürüyüş yapıyorum ama evde de egzersiz yapmam gerekli galiba ona karar verdim
defneninannesi44 ayse-huseyin16 bi de doğumdan sonra kalıyor diyorlar inşallah kalmaz çok kötü çünkü bu ağrı
Denizyildizi1 defneninannesi44 Bende magnezyum kullanıyorum anlık geçiriyor ağrıyı faydası fazla olmuyor çözüm bulamadım üstte kalsın postun🌸
miniktirtilim defneninannesi44 11 haftalik 3 gündür benimde kalcam cok agriyo ama ben asiri yoruldum ona bagliyorum
defneninannesi44 miniktirtilim sizin için çok erken sanki dediğiniz gibi yorulmaktan kaynaklı olabilir