Kevsermucize Arkadaşlar bazen hareketlerini okadar az hissediyorum ki bazende çok neden böyle oluyo normalmi 26 haftalık hamileyim yaşayan varmı
nmtock41 Kevsermucize 25+5 benimde az canım 27 28 e kadar düzenli olmayabiliyor demişlerdi o yüzden ben de çok düşünmüyorum ama yattığımda oturduğumda hareketleri oluyor hissediyorum yani hergün hissediyorum
Yaprakdokumuseverrr Kevsermucize Ben doğana kadar çok az hissettim ama sizin bu aylarda az hissetmeniz zaten normal
Kevsermucize nmtock41 bnde hisediyorum cnm ama elimi deeyince bazende kendi ediyo hareket genelde elimi koyunca hisediyorum
nmtock41 Kevsermucize evet ama normalmiş bu haftalarda az olması ben de 27 yi bekliyorum inşallah ondan sonra düzene girecek 🙏🏼🙏🏼