Melekk8 canim umidlendirmis gibi olmasin ama benim de adet olacak gibi agrim vardi hatta 3 gun gecilmem olmustu o sirada doktor kontrolune gitmistim yumurtaliklarimda tembelik cikmisti ultrason icin doktora gitmistim kapinin onunde beklerken hasta olucam dusuncesiyle bekliyordum kan istedi ve beta hcg 27 cikmisti cok yeniydi ama hep adet olackmisim gibi agrim oldu bi rahim buyumeden oluyormus bide enfesiyondan eger enfeksiyon gibi belirtilerin yoksa insallah hamilesindir bu arada benim hamile oldugum 1 ay oncesi 9 gun gecikmem olunca test yapmak aklima bile gelmemisti direk kan degerimden ogrendim hamile oldugumu simdi 35+3 olduk 🥰😘 rabbim gonlune gore versin insallah allahim umidlerini bosa cikartmasin 🤲🏻🤲🏻💕💕