Melekk8 Mom545441 kuzu ben bi marka almışmıştım albi onda hep çıktı ama bu markadan yapıyorum kaç gündür hiç çıkmıyordu
Melekk8 Mom545441 amin çok sağol çok teşekkür ederim şey bide sende sık idrar çıkma oldu mu bende gün içinde vardı da artık geceleri kalkmaya başladım
Afifeelif Melekk8 bu teste göre var gibi ama ilk 10 dakikada cikmadiysa çoğu negatif olabiliyor.. dünkü testiniz kaç dakikada çıktı.. onun resmi var mı.. umarim kalbinizdekine göre olur 🥰
Melekk8 Afifeelif ilk on dakika çekmedim bakmıştım ama göremedim sonradan çıktı birde kuruma çizgisi gri olmaz mı bu bildiğin kırmızı ama çokta güvenmiyorum 🤷♀️
Mom545441 Melekk8 ya hiç sorma zırt pırt çişe gidiyorum eşimle film izliyoruz kalkıyorum nereye lavaboya gidiyorum 20 dk geçiyor geçmiyor nereye lavaboya güldü artık bana 😂😂😂
Mom545441 Melekk8 ahahahah kimyasal geçirmiştim kandan bile emin olmadım 😂😂😂 bilirim o duyguyu ultrasonda görene kadar rahat edemicem 🥰
Afifeelif Melekk8 aynen kırmızı.. ama geçen ay yarım saat sonra bende de böyle çıktı su tuttum gitmedi umitlendim ve negatif sonuç aldım.. o yüzden uzulmemeniz adına temkinli konuştum.. tabi aksi de olabilir @Mom545441 nin mesela silik çıkmıştı kan verince pozitif görmüştü.. inşallah bebeğiniz sizinledir🥰🥰🥰
Melekk8 Mom545441 ben gün içinde çok sık çıkıyorum normalde gece çıkmam ama artık her gece kalkar oldum birde ağız kuruluğu ve çok susama yaşıyorum bilmiyorum belirti mi ve sürekli başım ağrıdı normalde hiç başım ağrımaz
Melekk8 Mom545441 boş gebelik geçirdim onu çok erken öğrenmiştim çok zorlu bir süreçti 15 gün kalp atışı için bekledik o yüzden olursa yine çok erken öğrenmek istemiyorum demiştim ama insan heyecanlanıyorum bir an önce bilmek istiyor
Eliffb Melekk8 benimde aynıydı öyle kuruma çizgisi sandım önemsemedim 3gün sonra bidaha yaptım pozitif çıktı hakkınızda hayırlısı
Mom545441 Melekk8 ben uyuyorum çok başımı koyduğum gibi yastığa içim geçiyor sonra kalktığımda çölde kalmışım gibi kupkuru ağzım bol bol su içiyorum 🥰🙏🏻
Melikedogan09 Benim de hem kaset hem de erken gebelik testim silik çizgi çıktı , hemen gidip kan ver bence . Ben şuan 10 haftalık hamileyim ❤️
Melekk8 Melikedogan09 adet sancım var adet olucak gibi hissediyorum bugün günü eğer olmazsam gidicem🙏
Mom545441 Melekk8 allahın izniyle bidaha yaşamazsın benim bildiğim 1 kez olur bu dediğiniz inşallah tekrarlamaz sağlıklı gebelik diliyorum 🙏🏻
Mom545441 Melekk8 https://imgyukle.com/i/E4V3TN kuzum bak 1. Adete 6 gün varken 2. Testi hatıra kalsın diye yaptım adetim 5 gün geçti yaptım böyle çıktı
hll_clm Melekk8 gecen ay benimde boyle cikmisti canim ama adet oldum 5 10 dk sonra cikan sonuc yaniltiyor malesef 😔