Kelebe05 Arkadaşlar bu ay Sadece adet bitiminden sonra ilişki oldu yani yumurtlama ne Zaman oluyor bilemem ama annemlere geldim mecburenn tek ilişki ile olur mu kaç aydır korunmayı bıraktık ama şimdilik birşey yok sanırım bu ay da olmaz gibi
Gulguzelim Kelebe05 allah yardım ederse olur bizgene sabah aksam deniyoruz yumurtlama gününde bile tık yok😂😂
AysunUgur Kelebe05 eğer şanslı isen ve nasibinde varsa olur canım, bende o şekilde tek ilişkide, adetten bi kaç gün sonra hamile kaldım
Kelebe05 MMmerve_ benim ilki 2 ay sonra oldu ama ikinci çocuk için 4 ay olucak daha tık yok kızım 10 aylık ama yaşım 30 ikinci si de olsun her beraber büyüsünler uzun zaman düşünmeyiz dedik ama Rabbim nasip ederse
Kelebe05 Gulguzelim vlla olsun diye korunmayı bıraktık hemen olur diyorlar ya ikinci gebelik rahim hazır gibisinden yok olmuyor hala emziriyorum beni cidden süt koruyor demeki yaşım 30 ikinci çocuk da olsun istedik beraber büyütüruz diye ilk zamanlar umursamıyor dum da olmayınca insan hayal kırıklığı yaşıyor
Leylasiva21 Kelebe05 benim görümcemin düğünü vardi memleke gelmistik eşim islerinden dolayi düğün günü gelecekti sadece bi gece birlikte olduk şimdi 32+2 haftalık hamileyim ☺️ Rabbim nasip etti mi eder.
Kelebe05 Leylasiva21 ya böyle âdet bitti ondan sonraki gün olunca pek umudum yok yani tâbi Rabbim isterse herşey olur benim ilk değil ikinci çocuk için hemen olur dediler ama olmuyor şimdilik
Hamisannee Kelebe05 benim hamile olduğumu öğrendigim ay 2 kez olmuştu o yüzden o aydan hiç ümitli değildim ama adetim geçince test yaptım hamileyim
Irmos9 Kelebe05 bende tek denemeyle hamile kalanlardanım. ama yumurtlama gününe denk getirmiştim şuan 16.haftanın sonundayım
Mslm Kelebe05 ben yumurtlama dönemi bittikten sonra denediğimzde kalmadım ama yumurtlama döneminde birikte olunca hemn hamile kaldım yumurtla dönemi dışında hamile kalmak baya düşük bir ihtimalmiş
siriniko2511 Neden olmasın? Sadece bir kez denedik ve oldu bizim. Ama yumurtlama günlerimi takip ettim tabiki o günler ilişkiye girdik