Mltm-strk43 Arkadaşlar 27+3 haftalık hamileyim ancak 4 gündür büyük tuvalete gidemiyorum. Sancıdan duramadım acile gittim duphalac şurup verdi ama pek işe yaramadı size de oldu mu? Siz neler yaptınız?
Akbus Aynı durumu 2 aydır yaşıyorum ve kabızlıkla hemoroid oluştu. Duphalac işe yarıyor 2 ölçü içeblirsnz içtikten sonra bol su içip hareket edin yürüyüş yapın. Diğer bir önrerim ise sabahları ananas tüketin.
Minigin_annesi0 Kuru kayısıyı suya koyun sabaha kadar beklesin sabah uyanınca suyu için kayısıları da yeyin. Olmadı hoşafını yapın için bol bol