mrvasln elimde deilki 1 aydr arastryrm sürekli dua edyrm okyrm ama kendmi doğumuma az kaldı die teselli edyrm birde covit gecrdm 2 ay önce sadece öksürük vardi ondan mı die dsndm ama tikanklik yoktu ondn 3 hfta snra baslynca panik oldm ama covidt bttktn 3 hfta snra başladı covit dedigmde dondrma yedim oksrk basldi test yptrdm poztf ckmsti o da çok açma geldi ya