Arzu24 hani gripken komple tıkanır ağızdan nefes alırız ya. Tam öyleydi. Ama içi kuru, gripteki gibi ıslak değil. Gece bazen nefessiz kalıp uyanırdım. Ama dediğim gibi doğumdan hemen sonra geçiyor. Kan basıncı normale döndüğü için. Kalıcı bi durum değil korkmayın☺️