31 haftamdayım sol göğsümden süt gelmiş fazlaca sabah uyanınca farkettim normal olduğunu düşünmüyorum yaşayan var mı
Suyum geldi diye post açmıştım baya geldi ama doktorlar bebeğin suyu yeterli herşey normal dediler ciğer geliştirici oldum acaba bu iğneyle bağlantısı olabilir mi gelen sütün