Mom545441 yarın canım artik biraz daha bekleyip sağlık ocaginda veririm kan ne yapayim zaten bu hastaneye her gidişimde bir kaosla karşılaşıyorum bir defasinda da doktorun biri beni odasinda birakti gelcem bir kac dkya dedi ve tam tamina 2 saate yakin gelmedi bende sinirlendim çıktım gittim