Sevgili hamişler ben 4+5 günlük tüp bebekle hamileyim. Daha önce dış genelik geçirdim. Beta hcg ikiye katlanmaları bekleniyor ve ben çok stresliyim. Bi aksilik olacak değer düşecek diye çok korkuyorum. Bu stresi yaşayan bununla başetmek için bir yol bulan var mı 🙈🙈