edanc Kızlar 6 haftalıkken doktorum guatr ilacı başlattı 25 mglık. Değer 4 civarı idi ancak 2.5 sınırında olmasını istediği için hap kullandım. 14 haftalık oldum hala devam ediyorum. Hap tedavisi ne zaman kesiliyor benzer durum yaşanınız oldu mu ?
esn46kyy edanc ben kullanmıyorum canım şuan yaklaşık 7 aylık hamileyim Aydan beri kullanıyorum Doğumdan sonra bırakacaksın dedi doktor
Mylifebebis edanc bende şuan 25mcg yi ikiye bölüp yarısını kullanıyorm doktorum 1 ay sonra kontrole gel 2.5 altına düşerse değerin bırakırız ilacı dedi doğuma kadar devam ettirmez herhalde