Yasemin5858 benide iki haftada bir ilk kanamam vardı her hafta çağırıyordu şimdi 15 haftalık olduk 3 hafta sonra gel dedi açıkçası bende tedirginim gitmek istiyorum merak ediyorum çarşamba nasipse gidicez eşimle benim tsh problemimde var artık karnımdada aşırı sertlik hissediyorum 🙄