Günaydın güzel anneler, 35. Haftaya girdim. Göğüs altımda ve göğüsümde aşırı batma ve ağrı hissi var. İki gündür ne yaptıysam geçmedi. Yaşayan var mı aranızda? Tam sağ göğüs kafesimin altı ve sol göğüs ucumdan bahsediyorum.. Bu haftaya kadar her şey cok kolaydı şimdi ise çok zorlaştı ☹️