Ben ilk zamanda olsam çok rahat tutardım çünkü zattn mide bulantısından bşy yiyemiyodum bi gün sabah 10 dan gece 22 ye kdr bir yudum su bile içmeden beklemiştim kusmayım yeter ki diye
Bebek 20 haftadan sonra anneden besin alıyor
O yüzden karar sizin
Bebeğe bir sıkıntı olmaz ilk 20 hafta size ihtiyacı yok
He şunu atlamamak lazım ilk 12 hafta folik asit çok önemli o yüzden mutlaka takviye kullanın iftar veya sahurda içmeyi unutmayın